Nothing left to lose

En gammal outfirre!
Hej älskade bloggläsare.
Vill bara meddela er att jag är i ett stress och frustrations-moment för tillfället. Har haft fullt upp hela dagen vilket har resulterat till no plugg och jag har två redovisningar imorgon. Det roligaste av allt är att jag bara skrattar bort det och ursäktar mig med att det får gå som det går istället för att verkligen ta tag i det och verkligen traggla in de två olika manusen. Hatar mitt sätt att tänka och prioritera, så opraktiskt. Hela jag är faktiskt opraktisk nu när jag tänker efter. Är inte bra på något. Hahaha.
Älskar mitt liv.
Är. Så. Trött.
Det är inte ens meningen att det här inlägget ska vara sammanhängande. Ursäkta mitt språk och min grammatik, så här går det när man sitter uppe om nätterna och filosofera om vad som är godast - pepsi eller cola. Hahahaha. Dör.
Kan iallafall glädjas åt att jag börjar tolv imorgon och att katten är på samma iq-nivå som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0