Victoria's Secret

Vi satt och snackade lite om Victoria's Secret Fashion Show idag på rasten, och jag fick ur mig att jag blir otroligt jäkla peppad när jag ser deras shower. Och det stämmer faktiskt verkligen. Skulle kunna döda för att få deras kroppar. Eller, alltså jag har ju längden osv(haha fan vad drygt det lät), det är mer deras fettförbränning och muskler jag vill åt om man säger så. Sen skulle det verkligen vara en dröm för mig att få vara i deras  sits. Att få vara modell och kunna få gå på världens kändaste catwalk. Som de säger i videon, det är varje tjejs dröm. Det värsta av allt är att jag har längen som sagt, och jag känner flera som håller på och tjatar på mig om att jag borde söka in till olika agenturer. Men jag känner själv att jag inte har det där speciella utseendet - modellutseendet. Jag har liksom inget som utmärker mig för att bli modell. Sen är det där med alla dessa strikta midjemått, bystmått osv. Lycka till med att ha de måtten. Men det är just därför jag blir peppad genom att kolla på showen. Inte för att det skulle betyda allt att få bli modell, utan för att jag vill bli nöjd och få den kropp jag verkligen vill ha.
Gal1 vad jag babblar på, och nu kommer säkert folk tycka att jag är dum i huvudet. Men jag kände bara för att skriva det här nu när jag ändå satt och kollade på showen. Hehe.
Och nu ska fan inte folk tro att jag går runt och tror mig för att jag skrev det här om att vara modell inte skulle vara så fel och att jag har längden osv. Jag kommer ändå aldrig bli modell. Så tro inte att jag går runt och tänker för mig själv "jävlar vad snygg jag är, jag kommer verkligen bli modell i framtiden" och så vidare. För det stämmer inte. Jag har som sagt inte det där speciella som agenturer letar efter och allt det där är bara ett önsketänkande från min sida.
Åh, nu har jag bara lust att radera det här inlägget för allt blev bara så jävla fel. Men jag låter det vara kvar för jag vill ändå bli peppad. Jag ska inte ge upp att försöka få min drömkropp och vara nöjd över mig själv. Det var egentligen det jag ville få fram med det här inlägget.
Nej, jag orkar inte försvara mig mer. Det får vara så här nu. Hejdå. Palla.
/B

Kommentarer
Postat av: cindy

jag önskade att jag var med i Vs show men tyvärr är de bara en dröm :/

2012-03-13 @ 21:37:34
URL: http://cindyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0