A real depression post...

Jag fattar inte vad som har hänt med mig på det sista. Allting, och nu menar jag allting har bara gått åt skogen...
Det ända jag har gjort hemma den senaste veckan är att deppat, och i skolan så har allting bara gått snett. Åh asså jag hatar när det är såhär. Det konstiga/läskiga/roliga är att jag inte fattar vad som är problemet, eller hur man ska säga. Har inprincip suttit hela dagen och funderat på vad som gör mig helt nere, och jag kommer fan inte på det!!

Sedan så känns det som att alla bara försvinner. För ett år sedan så hade jag massor av kompisar från basketen, nu har jag i och för sig slutat, men ändå. Nu har man liksom bara några få som man är riktigt tighta med. Det är ändå ganska skönt, att jag har några som jag kan berätta allting till, tack för att ni finns - ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0