Negative


Jag säger bara fuck this day! Åhh ni kan inte fatta hur sur jag är...

Har åkt på någon himla sjukdom. Jag ligger här hemma och har as hög feber och sitter bara och hostar hela tiden. PLUS att det var nationella prov idag - i biologi (som Bea har nämnt). Hur fan ska jag göra nu? Få IG i biologi eller vad? Som tur är, så har mamma ringt våran lärare och sagt att jag är sjuk, men ändå! Nu kan det hända att läraren helt plötsligt kommer på någon lektion och säger 'nu gör du si och så annars stryker jag helt att du har gjort detta "nationella" provet'. DBVAUHSFVSBÖOBF. Åhh är bara sjukt arg. Och inte nog med det, det är värsta toppen väder ute och så måste jag ligga i en soffa. Kul. Så jag kan bara vara negativ, negativ, negativ till allt just nu...

När jag ändå håller på och skriver så kan jag fråga hur det gick på erat nationella prov idag, gick det bra? dåligt? eller kanske helt OK?

 

Asså jag kan inte sluta att vara irriterad,  har liksom inte ens orkat att gå upp till kylskåpet för att hämta något att äta. Har nu varit utan mat i ca ARRTTOONN himla timmar! Ååhh. Fast en sak är jag positiv med, shoppingen från igår. Det blev ett par vita byxor, två t-shirts (en aprikos och en grå), halsband och solbrillor! Jag är dock inte den personen som brukar nära ett bar solbrillor, men passade på att köpa dem - ca 60 kr, billigt,billigt!

 

Kanske inte den bästa bilden från shoppingen igår, tog nämligen med datorn, orkar inte leta fram kameran.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=llodA3IXZd4&feature=related lyssna/ gilla / kommentera och sprid så mycket ni bara kan, snälla hjälp mig följa min dröm, kraam!<3

2012-03-14 @ 18:47:16
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0