Luminary ones

Satan vad jag har uppdaterat smidigt på det senaste! Kom förresten på en grej när jag satt och tänkte på bloggen förut att jag har helt glömt bort att jag skulle göra ett inlägg varje vecka om något som inspirerar mig. Så jag vet faktiskt inte ifall jag kommer kunna hålla det löftet, men däremot kan jag publicera något lite då och då. Därför tänkte jag tipsa om Sveriges, kanske till och med världens bästa kvinnliga DJ's - inga mindre än Rebecca & Fiona! Det är på riktigt -galet- hur framgångsrika dom har blivit under det senaste året. Jag har nästan varit med dem från starten då de var urfattiga och var förband för massa olika artister osv. Och se på dem nu. Kända över hela världen typ. Seriöst, jag vill vara dom. Vill också göra något med mitt liv, vill bli känd och framgångsrik. Haha. Men fatta hur riktigt fett det hade varit.
Men yepp, Rebecca & Fiona var namnen. Inte nog med att dom är jävligt grymma DJ's, dom klär sig även som gudar - utan krydd nu. Skulle kunna göra vad som helst för att få äga större delar av deras garderober. ÅHHH.
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0