TGIF

Är så lycklig just nu. Oscar (min kära broder) kom nämligen hem från Uppsala idag eftersom han pluggar där och han ska nu stanna hemma i en hel vecka. Vi snackade nästan oavbrutet i två timmar för att ta igen allt vi har missat när han kom in genom dörren. Det känns så konstigt när båda mina äldre syskon inte längre bor hemma, det blir liksom så tomt och tråkigt här. Har liksom inte riktigt någon att vända mig till när jag behöver prata skit osv. Men nu ska jag ta vara på denna veckan och umgås med min familj så mycket det bara går för det verkar som hela min familj kommer vara samlad nu innan påsk. Har nästan glömt av hur det känns att ha hela familjen här, hehe.

Nu ska jag strax sätta mig framför Wipeout och skratta åt alla fula människor som gör bort sig. Hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0