Gooood morgon!!!!

 

tjenare, tjenare!

Sitter just nu och äter frukost - havregrynsgröt med äpplemos :)

Det är ju ett tag sedan jag bloggade sist, så det kände att det var dags att komma igång igen. Det som har hindrat mig från att blogga är den himla skolan! Vi har haft en hel del den senaste veckan (enligt mig, kanske på grund av att jag är en sådan pluggis?!) och idag så gäller det att tagga biologiprov... Asså det är helt sjukt att jag inte kan vissa grundfrågor man klarar dock av dom andra lite svårare, hur f*n kan det vara så??

Inte nog med att det ska vara biologiprov idag, DE SNÖAR IGEN!!!! Ahhh, jag kan knappt beskriva hur arg jag är på denna skit snö, jag som trodde att våren var på väg :( Ahh, blir bara så himla sur. Denna dagen starta ju inte bra precis...

 

Men nu måste jag dra mig, börjar om typ 30 minuter. Puss hej!


(Fin bild, eller hur??) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0