Ett fel närmare rätt.

Vet inte riktigt vad det är med mig och att vända på dygnet. En period var jag faktiskt riktigt duktigt och la mig inte senare än 22.00 för att vara exakt. Men nu.. nu blir det betydligt senare. Tror det har något och göra med att jag har blivit allt mer stressad på det senaste, eller det går i perioder. Men just den här veckan har varit en riktigt stress-vecka för mig, har inte mått bra över huvudtaget. Gjorde till och med ett deppinlägg här i bloggen, vet inte ifall någon hann och läsa det. Jag raderade det nämligen efter en kvart. Det kändes inte rätt att skriva ut sådant här i bloggen. Jaja. Vet inte riktigt vad jag ville komma med det här inlägget. Ska iallafall försöka att sova nu, ska först bara kolla igenom fejjan en sista gång. Har förresten skaffat tidslinjen nu! Haha, störtkul att läsa igenom gamla statusar från 2009 då jag använde smileysar i exakt varenda mening. Tider det.
Blog u later ;P / B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0