23/3 - tvåtusentolv




Sitter här och funderar på vad jag ska skriva om, har verkligen inga idéer just nu. Folk säger att man ska skriva och argumentera om saker och ting som kommer från hjärtat. Hahaha asså jag orkar inte, vad ska komma från hjärtat? Att jag gillar choklad, eller vad?!? Nej men seriöst...
Jag kan i alla fall berätta att jag sitter i en korridor och är halvt död, på grund av att någon idiot har släppt en stinkbomb i skolan - luktar spya och om jag känner lukten av spy så spyr jag själv! Sedan kan jag meddela att jag ska vara duktig och gå och träna direkt efter skolan, det är väl ändå ganska duktigt av mig, eller? 
But now is my lesson beginning, see you later alligator - bye!


(ursäkta den fula bilden)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en underbar fredag :D

2012-03-23 @ 17:56:50
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0