Uncommon valor (A vietnam story)

Hej hej, hemskt mycket hej! - Bea här.
Som ni kanske har förståt så ska jag och Becca börja blogga här innan, under och efter Malta-resan. Har knappt förstått detta underbara faktum ännu, att det faktiskt kommer bli av! Hur galet är inte det egentligen? Ensam på Malta i tre veckor med sin bästis. För bra för att vara sant helt enkelt.
Kanske ska dra en snabb presentation om mig själv jag också dårå!
Jag heter Bea som sagt och är född 17 februari 1996 här i Göteborg, alltså är jag 16 år. Foto, redigering och kläder är något som tar upp en hel del utav min fritid, speciellt det där med kläder kan jag lova er. Annars så är det gymmet, vännerna och plugget som gäller för min del, och det är väl ungefär så det ser ut för de flesta tonåringarna i min ålder kan jag tänka mig. Och det där med killar förstås, haha! Fatta hur sjukt det kommer vara på Malta! Fullt med massa snygga extranjeros. ;)
Eftersom bl.a foto och redigering intresserar mig otroligt mycket kommer det förmodligen bli Estetik och Media som kommer bli min framtida gymnasielinje de tre kommande åren när jag börjar gymnasiet. Om det är något jag vill jobba med i framtiden årterstår att se. Kör mer på vad jag älskar och vill precis just nu. Alltså har jag inga vidare framtidsplaner vad det geller jobb och så vidare. Men sånt där löser sig alltid i slutändan. Bara man är lycklig.
Något annat jag verkligen inte kan klara mig utan är musik. Utan det = meningslöst liv. Och ja, påtal om musik så kan jag passa på att slänga upp en låt som får mig att gå upp i extas. Blir hypertaggad. Opppaaaa!
Och jag ska även försöka fixa det här med layouten. Inte snyggt för fem öre som det ser ut nu. Men det ska det bli ändring på inom kort. Lovar!
Kan även bjussa på en otroligt snygg/fin/het/sexig bild på mig. Hehe. Tagen typ för någon enstaka dag sedan bara. Jävligt sliten och trött chey efter en lång skoldag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0