Ny blogg!

Tjenare alla bloggläsare!

Vi (Jag, Rebecca, och Bea) har tänkt att skapa en blogg som vi ska blogga på så mycket vi kan och hinner. Bloggen är speciellt riktad till sommaren 2012 när vi åker till MALTA!!! Det är helt jävla sjukt att vi ska åka!

Hoppas ni kommer att gilla bloggen, och vi ska göra så gott vi kan för att hålla den vid liv! Här kommer en liten presentation om mig, Rebecca och så lägger Bea upp en presentation om sig själv lite senare ;)

Yes! Jag är en tjej på 15 år (som för övrigt fyller 16 på Malta! Oppa!!!) som gillar allt möjligt och bor i "lilla London". Jag är en aktiv tjej som som är en riktig svag för killar, haha! På min fritid så brukar jag för det mesta plugga, gymma och vara med kompisar. jaa, vad mer kan man berätta om sig själv? Mitt framtida yrke är förhoppningsvis polis. Eftersom att jag har valt att bli polis så har jag sökt till beteendevetenskap som inriktning i gymnasiet.
Det var det mesta jag kunde komma på, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0