BODYPUMP

i
Ooh! Kom nyss hem från mitt första BODYPUMP pass, eller rättare sagt jag och Bea. BODYPUMPEN var faktiskt ganska kul, fast dock så blev jag lite besviken på att det inte känns så mycket efteråt! Fast vad vet jag, träningsverken kanske kommer imorgon.
Jag kan berätta att jag nyss la lite ricinolja i mitt hår, har nämligen hört att det ska växa snabbare då. Fast jag har inte märkt ett så jätte stort resultat även om jag har hållt på med det i ca en månad. Är det någon annan som har provat det, har det funkat för er?
Men jag får verkligen att det kommer ge liiite reslutat i slutänden.
Nu är det dags för att öka några spanska glosor, sedan blir den duschen och tillsist så blir den en vandrig till sängen. Vi hörs imon seeeyaa, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0