shot me out of the sky you're my kryptonite

Livet rullar på så förbaskat bra alltsååååå. Lovet har faktiskt(!!) varit riktigt händelserikt. Och allt känns bara såååå braaaaaaa. Det som dock får mig att bli lite tillbakadragen är all skit som drar igång igen efter lovet. Så fort någon påminner mig om skolan blir jag en helt annan människa för att jag hatar den platsen något fruktansvärt. Haha, alltså skolan är en sån liten del utav mitt liv. Glömmer faktiskt ibland av att jag ens går i skolan (okej, krydd) för att jag har så mycket annat runt om kring mig vilket får mig att prioritera andra saker i förstahand. Det är verkligen inte lätt. Längtar dock riktigt mycket till gymnasiet för att allt kommer bli så sjukt chill och jag kommer äga i varenda ämne vilket kommer leda till MVG i allt. Och detta kommer resultera till framgång, typ. Hehe. Nej men jag känner att jag har valt helt rätt och det känns riktigt bra. Linjen kommer passa mig som handen i handsken så att säga.

Något som förresten inte är så härligt är att jag och gårdagens kära umgänge inte somnade förrän vid fyratiden på morgonen. Och vem var det som skulle upp klockan åtta samma morgon tror ni? Och då kan ni nog samtidigt lista ut vem det är som har sovit fyra härliga timmar i natt. Love my life. SKÄMTA. Hatar livet. Jag är så trött att jag nästan kollar i kors när jag skriver det här. Illa.
BTW: REBECCA VART HAR DU TAGIT VÄGEN? Bloggen ekar tom jöööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0