Jag tänker alltid på dig i april - ge mig en kyss innan du går - en kyss att bygga en dröm på

Jag är så jävla lycklig! Allt känns bara så himla bra och det är april, vilket betyder att jag äntligen kan lyssna på Aprilhimlen och känna innebörden i texten. Livet känns faktiskt värt att leva för en gång skull. Jag kanske inte direkt visar min lycka och glädje när jag befinner mig i skolan, men om jag säger så här, den finns i mig, någonstans där inne för jag känner ju faktiskt av den. Bara det att jag inte visar den när jag är med mina olika umgängen.
Ville bara dela med mig av min positiva energi. Och en annan grej som fick mig att bli ännu lyckligare var att jag äntligen fick min kära plattång att fungera som har varit helt oanvänd sedan flera månader tillbaka. Hade nästan helt glömt bort hur det känns att ha spikrakt hår tills för en stund sedan då jag äntligen tog tillfället i akt och använde den. Ibland är livet så jävla bra att leva. Inte bara för att ens plattång äntligen fungerar, utan för att det faktiskt finns hopp med livet, vilket jag faktiskt slutligen fann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0