Avgudar denna kvinna!



Ni fattar inte hur mycket jag älskar denna kvinna, jag snackar om Beyoncé.

 

Hon är vansinnigt vacker kvinna både till kropp och skäl, hahah gud vad ful det låter, men det är faktiskt sant. Under den senaste veckan så har jag BOMBAT hennes låtar, speciellt låten "best thing i never had". Jag vet inte riktigt varför, men hennes låtar väcker känslor i mig, både på den positiva sidan och den mer negativa sidan.

Ibland önskar jag bara att jag kunde vara som henne: snygg, vacker, sexig, rik, bra på att sjunga, dansa, jaa i princip grym på alla sätt. Fast samtidigt så tycker jag att det är skönt att leva som en "vanlig" människa och kunna göra vad jag vill utan att det ska stå på tidningens första sida.

Nödvändigt inlägg?! Haha. Men nu är det dags att släpa mig själv och min feta röv till soffan och smälla i sig lite choklad!

/R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0