awooga


Mongo-katt.

Den här långhelgen har varit riktigt välförtjänad. Har umgåtts med vänner, katt och familj varje dag och satan vad livet har varit underbart. Nej, de här extra lediga dagarna behövde jag verkligen för att få mig gla' & nöjd. Något som jag kan irritera mig lite på bara är att jag har blivit fruktansvärt slapp när det gäller min träning. Får seriöst ångest, hade lovat mig själv att jag skulle få min drömkropp nu till sommaren men det är fan en bra bit tills jag har nått det målet. Haha, ångeeeeest på hög nivå. På toppen av det så fick jag reda på tidigare idag att sushi inte alls är nyttigt!!!!! Fan. Men det är en annan femma!
Nu ska jag gosa med Melvis och sätta på en rulle 90210.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0