Nytt inköp!



Jag blir galen! För det första så har bloggens uppdatering varit helt fruktansvärd, detta är inte okej! För det andra så har jag sovit bort hela denna dagen och gårdagen. När jag väl är varit vaken så pluggar jag. Detta leder till att jag missar det helt underbara vädret!! Surt, surt, surt...

 

Annars har det varit en ganska slapp helg med lite småplugg, vänner och familj. På tal om familj så vill jag gratta mamma på morsdag! :) Sedan vill jag samtidigt säga tack till pappa som gjorde att den fina tröja fick bli min idag!

 

Åååh, haha. När jag tänker efter så är alla mina inlägg helt onödiga. Jag skriver i princip samma sak varje gång och kommer aldrig med något nytt och fräscht! Nu får jag fan skärpa mig lite. Och Bea, bloggen dör snart, vi måste hålla den vid liv. Men jag får lova mig själv att blogga mer när sommarlovet kommer igång! Sedan är det snart Malta, då kommer det säkert att krylla med massa inlägg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0