Namnsda!


Ändå ganska trevlig dag idag!

Det började med att jag gick till gymmet med käraste moster. Jag gick på crosstrainen i en timma och sedan lite styrka på det, härligt!

 

Sedan var det dags att åka hem för att tagga lite plugg. Efter en timmas plugg så kommer pappa hem med blommor och chokladhjärtan. Min fösta mening till honom var "vad är detta? Varför får jag blommor och choklad?". Och vipps så var det min namnsdag, bra koll jag har haha!

 

Så nu sitter jag här framför TV och väntar på att hockymatchen med Sverige ska börja så att jag sedan kan börja att proppa i mig all choklad :D Haha, fy vilken tjockis jag är. Men choklad är enligt mig bland det bästa som finns!!

(Fin bild på min ansikte! Eller inte. Har inte gjort fixat mig något idag och ser inte särskilt pigg ut heller, så blommorna och chokladen fick täcka mitt face idag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0