Lazy me!



Vad händer jaaoo?

För mig händer det inte så jätte mycket. Har nyss pluggat klart för dagen och nu sitter jag med ena luren i örat och lyssnar på "Niggas in Paris", riktigt grym låt. Medan jag samtidigt kollar på hockey VM, Sverige mot Tyskland. Spännande, spännande!

 

Idag har det som sagt varit idrottsdag i skolan som Bea nämnde i förra inlägget. Det var hemskt! Jag frös så att mina läppar blev blå. Det var till och med en som frågade om jag hade ätit blåbär... INTE så jätte kul...

 

Men en sak som dock är bra är att jag har köpt en as sött/snyggt linne från Cubus. Som vanligt så blev det en bild med macen igen, lazy me, hehe! Linnet är stickat i ett blommigt mönster och linnet är i en jätte orange färg - typ chock orange (på bilden ser den dock rosa ut, men det är as nice i verkligheten!). Det som är ett extra plus med linnet är att man ser brun ut i den! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0