Bad update!



Känner att det är dags att göra ett inlägg igen, det var ju ett tag sedan. Hehe.

 

Igår så var jag med Bea, Isabell, Amanda och Carmen och käka middag, gott gott! Det blev att vi stekte typ 500 korvar, okej jag ska inte överdriva. Men det kändes inte så som så många. Haha!

 

Sedan när alla gick hem så fick jag och käraste Bea värsta ryck och spel in massa helt sjuka videos. Asså jag typ dör av skratt när jag bara tänker på dem! När vi spela in dem igår så kom jag och bea på att vi kan göra massa galna videos på Malta varje kväll!

 

Nu kommer om det som jag egentligen skulle berätta om... Jag drömde VÄRLDENS bästa dröm om att vi var på Malta, de var hel galen! Orkar dock inte skriva ner vad som händ. Men åååh, asså ni fattar inte hur spänd jag är! Vi åker ju fan snart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0