999

Lyssnar på Kent's nya album på spottan. Kan inte beskriva med ord hur grymt detta band faktiskt är. Fast spyr bara av tanken att jag kommer missa deras sommarkonsert som äger rum här i Gbg när jag är på Malta. Jajajajaja. Taggar Malta i vilket fall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
För övrigt tycker jag att blogga är fruktansvärt mainstream nu för tiden, där av ingen bloggning från min sida. Lovar att jag kommer tillbaka snart igen med ny energi och nya idéer för det går i perioder det här med bloggningen. Ibland känner jag att jag verkligen vill skriva av mig & leverera fullt ut och ibland känner jag såhär som jag känner precis just nu, att bloggen är en pina. Sen tycker jag även layouten är fruktansvärd. Tror nästan att det också har något med saken att göra. Den måste fixas helt enkelt.
Imorgon ska jag hämta Lillebror. DÖR av lycka. Shit vilken djur-nörd jag är, inte direkt något jag visar om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0