inte skyldig nån nåt

Bara för att jag hatar inlägg där man beskriver sin dag till fullo ska jag nu trotsa detta faktum genom att skriva om denna otroligt händelserika lördag (haha not).
Kan börja med att meddela er kära läsare att jag har glidit runt med Anna på stan hela förmiddagen. Galet vad jag älskar den bruden. Går liksom inte att inte ha kul med henne. Hittade förövrigt en hel mängd med kläder som jag verkligen, verkligen vill ha. Något som hindrar mig från att köpa allt är ju det där med pengar. Livet skulle varit så mycket enklare om man var rik. Alla säger ju att man inte kan köpa lycka, men jag tror seriöst inte på det där alltså. Haha. Tänk att kunna köpa vad som helst utan att bry sig om vad som står på prislappen. Det hade verkligen varit något. Mitt mål här i livet är att bli rik. Jag ska bli en känd marknadsförare och starta eget. Deal.
Men iallafall. När jag kom hem från staden drog jag en snabb middag med familjen, som därefter utvecklades till filmtittande. Så otroligt mysigt. Älskar min familj, går inte riktigt att beskriva hur jäkla sjuk den är. Haha. Finns så många intärna skämt i våran familj så hälften kunde varit nog.
Snacka precis med Anniieboiie nu, så ska strax springa över till henne och sociala mig lite. Ha en fet lördagskväll för det ska sannerligen jag! Ciao.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-04-01 @ 11:41:38
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0