Running up that hill

Kan säga såhär, bilden stämmer verkligen inte in på mig och mitt humör just nu, det är bara det att jag tycker bildlösa inlägg är otroligt tråkiga. Thats why.
Är på sjukt dåligt humör. Skulle egentligen till gymmet för någon timma sen men det blev inte av, och orkar verkligen inte berätta varför, för jag är så förbannad. Kan dock meddela att jag hatar min  cykel. Och jag är sur på allt och alla. oqmdoenmiofj0+39jfmnwopq+0o3320ofjk. Kom inte nära mig nu för tillfället, för eran egna skull, haha.
Som Becca skrev igår, ska vi in till stan ikväll och äta på restaurang och kolla i butiker. Ska bli ytterst trevligt. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu, så jag ska nog slänga ihop en outfit lite senare. Kanske kan visa er sen, om ni vill så att säga.
Och påtal om bilden där uppe. Har inte jag fått väldigt långt hår? Klippte ju page för ett år sedan och nu har det växt mer än en decimeter. Sjukt! Har bara ricinoljan att tacka. Ett tips till er som vill har längre hår på kortare tid. Finns att köpa på apoteket och här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En outfit-bild skadar ju inte? :)

2012-03-03 @ 12:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0