Två steg från Paradise

Hatar egentligen cambilder något fruktansvärt, men eftersom jag inte riktigt orkar med min systemkamera för tillfället så får jag tyvärr ge med mig. Men jag har faktiskt lovat mig att jag ska ta tag i fotandet nu när det börjar gå mot varmare tider (hahah fy vad fult uttryck btw) så ska helt enkelt ta mig ann och göra detta.

Har suttit och kollat på Sex & the city enda sedan jag kom hem, vad ska jag säga? Kind of a beroendeframkallande serie om man säger så.
Är förresten riktigt förbannad och trött, och ledsen och försvarslös. Jag har nämligen gått och blivit sjukt. Känns som om det inte alls var längsen som jag var sjuk sist. Fast är det någon som jag går och bär runt på så är det just otur, det kan jag faktiskt vara ärlig och erkänna. Hehe, alltid, alltid är det jag som ska ha sådan himla otur med allt, verkligen allt. Finns inget värre.
Nu kom visst mamma hem med Ben & Jerry's till mig. DÖÖÖÖÖÖR. Okej, det kan faktiskt vara helt okej att vara sjuk ibland. Nu blir det fredagsmys för hela slanten. Ska nog sätta på en rulle Desperate Housewives. Alltid jag och mina serier alltså. Men det är seriöst det bästa som finns nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0