RuBrIk?!




Är de inte underbara? - One Direction!
Haha, asså de är helt sjuka! Om jag mår piss en dag så får de mig att skratta, eller om jag är glad så gör de mig helt galen. Alla killar är verkligen otroliga. Killen med roligaste humorn är så klart Louis, men den som har dom vackraste ögonen är helt klart Zayn (jag smälter när jag ser honom). Och själv klart är dom andra killarna, Harry, Liam och Naill också fantastika. Och alla sjunger gryyyyymt bra! Jag har typ blivit ett fan (men jag är dock inte överdriven, om ni förstår hahah). Deras bästa låtar är "Gotta be you" och "One thing".
Skulle jätte gärna vilja lägga upp en video på dem just nu, men tyvärr vet jag inte riktigt hur man gör och så har jag inte Bea nära mig just nu, så det får bli en vanlig bild. Men finns det någon annan som vet hur man lägger upp videos i bloggen?
Nu är det i alla fall dags för middag alldeles strax, Oxfilé och potatis! Mummmaa! Sedan blir det väl att mysa med familjen i soffan och kolla på "The voice Sverige" - Har ni fått någon favorit?
Juste! Jag får ju inte glömma att berätta om vad som händer imorgon. Då det blir stan med de underbaraste: Bea, Issa och Sanna (om hon kan). Vi ska först kolla om kring i olika butiker och troligen shoppa lite, Sedan blir det en mysig stund på någon restaurang. Jag berättar mer om det imorgon,troligt vis blir det när jag kommit hem.
Men nu måste jag dra mig till köksbordet och äta, så ni får ha en grymt kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0