euphoria forever, ´til the end of the time

Åhh, ni kan bara inte fatta hur sjukt trött jag är! Hade nämligen gäster igår, riktigt trevligt. Vi åt mat, massa godis, spelade spel och kollade på melodifestivalen. Spelen vi spelade var "med andra ord" och "Med vilda gester", det är två  otroligt roliga spel som jag kan rekommendera om ni vill skratta! Det var dock lite surt igår att alla TV apparater i huset stängdes av när juryn från olika läder ropade upp alla poäng och när man fick se årets vinnare. Istället fick lyssna på det gamla hederliga sättet, att alla sitter i en ring runt en slags radio på en mobil och var tvungna att vara helt tysta för att man skulle höra. När vi hörde ropade upp att Loreen vann, så blev jag riktigt glad! Tycker att hon var en värdig vinnare och jag tycker att låten är riktigt bra! Sedan vill jag tillägga att jag verkligen ÄLSKAR hennes hår! Jag avgudar det!!


Jag har i alla fall varit och tränat idag, gott gott! Känner mig faktiskt riktigt stolt att jag tog mig till gymmet klockan 07.20 på en söndagsmorgon helt själv! Var tvungen att skryta lite, haha. Men nu är det dags att sätta lite fart och fixa i ordning sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0