Punching in a dream

Försöker plugga biologi eftersom vi har nationella imorgon, men det går allt annat än bra. Har ingen motivation alls. Vet att det inte kommer gå bra imorgon och då ser jag ingen anledning till att plugga. Vilket bra tänkande jag har va?
Vill ut och springa i vårsolen, eller nej. Vill ha sommar. Det hade inte varit fel alltså. Eller hur? Tänk att få glida runt på longboarden med ett par solbrillor i fejjan. Vill förresten att min sommar ska bli en festivalsommar. Fatta hur jävla fett det hade varit. Peace & Love och Way Out West hade varit något. Sen Malta förstås, men det känns inte riktigt värkligt ännu. Har liksom inte förstått att det där faktiskt ska bli av. Kan iallafall lova er att veckan innan vi beger oss av kommer bli riktigt galen. Kommer inte kunna sova och istället vara uppe i varv.
Allt det här tänkandet om sommaren får mig bara att må sämre, haha. Är så fruktansvärt skoltrött, och ändå har vi haft studiedag idag. Kan man inte få ha studiedag varje dag istället?
Kan btw meddela er att jag hittade världens ballaste shorts inne på Top Shop förut när jag strosade runt i stan. Kan kanske visa sen. Ni kommer iallafall dö av avundsjuka. Hehe ;)
Nu måste jag återgå till mitt icke-pluggande. Kommer säkert se ut sådär resten av kvällen. Kommer sitta där med biologiboken oöppnad i min väntan på att Top Model ska börja, om jag nu känner mig rätt så att säga. Let's see.
/B

Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Godkväll kära du! :) Hoppas du har haft en underbar tisdag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

2012-03-13 @ 21:12:23
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson -

Ser du pretty little liars? :)

2012-03-14 @ 11:26:29
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Edith

Älskar bloggen!:D

2012-03-17 @ 22:19:43
URL: http://quotesandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0