jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Sitter i min säng och filosoferar samtidigt som jag lyssnar på guden själv, talar om Håkan såklart! Vem annars?
Hans musik får mig att må så jävla bra, utan krydd. Sjukt det där med att vara beroende av en artists musik så mycket att man tappar förståndet nästan. Åh, någon gång i mitt liv ska jag träffa Håkan och tala om för honom hur mycket han har påverkat mitt liv med sina texter, vill tacka honom otroligt mycket för allt. Finaste, finaste Håkan.
Det var egentligen inte ens meningen att jag skulle skriva om Håkan i det här inlägget. Ville bara meddela att jag sitter och lyssnar på musik för tillfället och ska strax ta mig i kragen och få gjort lite viktiga grejer. Nu vet ni, haha.
Angående bilden; yepp filosoferar var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0