Cruel town

Kom nyss hem från systeryster. Har börjat hänga med henne en hel del på det senaste. Men med tanke på att hon inte längre bor hemma måste vi ju ta igen våran missade tid tillsammans. Blir förmodligen att jag även sover över hos henne imorgon eftersom jag har studiedag på tisdag. Oppaah. Tjejkväll @ Emilia's place. Kan inte bli mer än rätt. Blir säkert att vi sticker in till stan också och lunchar, tittar i butiker och lite sådant. Alltså det går inte att beskriva hur sjukt mycket jag älskar min syster. Finns ingen bättre än henne.
Ska försöka läsa lite i min svenska-bok nu innan jag går och lägger mig. Vi ska ha läst ut den tills imorgon och jag har inte ens läst hälften. Hahaha, åååh orkar inte ens bry mig.
Godnatt. /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0