super bass

Måste bara få ur mig lite grejer så att jag för en gång skull kan få gå och lägga mig efter mina fyratimmars sömn de två senaste nätterna.
Det här kan jag lugnt säga var en klassresa att lägga på minnet, allt har varit så sjukt kul, verkligen KUL, och det som suger hårt är att vi bara fick tillbringa två dagar tillsammans i Stockholm, en vecka hade funkat utmärkt!
Det bästa av allt, men som samtidigt får mig att ta en djup suck, är att jag har kommit vissa personer väldigt nära under de här dagarna vilket jag aldrig skulle ana för bara några dagar sedan och just när detta inträffar är det bara fem dagar kvar av våran skolgång, kunde ju inte ha blivit mer perfekt!.... Vill nästan uppleva gårdagskvällen igen för att den var så förbluffat bra,random och... weird? Och nae, jag älskar min klass även om jag bara vill slå till dem ibland också, hehe.
Ville bara skriva av mig lite, skriva det som jag känner precis just nu, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0