Fredag snart tisdag

Jag måste berätta att jag är super excited inför balen! Vill också ha bal nu. Har sett massa bilder på Facebook på folk som har haft sin bal, åååh! Haha, men snart är det våran tur. Fredag idag och bara fyra dagar kvar till tisdag. Eftersom att jag har mått bättre idag så har jag och mamma varit och köpt accessoarer  till mitt hår som ska vara till balen. Jag kommer nog faktiskt bli finare än vad jag trodde från början, så nu längtar jag en aning :)
Bara för att jag ska skoja till inlägget lite så kan jag berätta att jag kollade på nyheterna imorse, då dom har hiittat en bladning mellan lingon och blåbär (tror jag det var) och då fick just det nya bäret heta blingon. Sedan så sa en gubbe på TV "Om man blandar hallon och blåbär, blir det ballon då?", hahaha, typ dog!
Jag måste berätta att jag är super excited inför balen! Vill också ha bal nu. Har sett massa bilder på Facebook på folk som har haft sin bal, åååh! Haha, men snart är det våran tur. Fredag idag och bara fyra dagar kvar till tisdag. Eftersom att jag har mått bättre idag så har jag och mamma varit och köpt accessoarer  till mitt hår som ska vara till balen. Jag kommer nog faktiskt bli finare än vad jag trodde från början, så nu längtar jag en aning :)
Bara för att jag ska skoja till inlägget lite så kan jag berätta att jag kollade på nyheterna imorse, då dom har hiittat en bladning mellan lingon och blåbär (tror jag det var) och då fick just det nya bäret heta blingon. Sedan så sa en gubbe på TV "Om man blandar hallon och blåbär, blir det ballon då?", hahaha, typ dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0