6 juniiii

Något som får mig på bra humör denna dag då min mage gör fruktansvärt ont är att vi drar till Stockholm imorgon!(!!!!!!!!!!) Ni anar inte hur mycket jag ska shopppaaaaa. Förstår inte riktigt varför Sthlm ska få ha alla bra affärer för? Inte okej för fem sjuka öre, blir så less på livet så fort jag tänker på det, haha. Så jävla klädberoende, sjukt. Men jag är iallafall sjuuuuukt taggad, kommer bli riktigt jävla bra. Och om cirkus en vecka slutar jag skolan, grundskolan. Det gör faktiskt lite ont i mig efter alla dessa år, alla dessa 10, att jag inte längre kommer komma tillbaka efter sommarlovet. Allt kommer liksom börja om på nytt, ny skola, ny miljö, nya lärare och nya vänner. Fast även om det känns otroligt fel så kommer det samtidigt bli så förbannat bra. Längtar faktiskt sjukt mycket, shit, shit, shit. Hahaha, är så sjukt pepp. Men som sagt: kommer sakna Önnered galeeeett mycket, för på något sätt känner man sig faktiskt som hemma där, hur sjukt det än låter.

Nu ska jag strax börja packa och lite sådant där som är nödvändigt en onsdagskväll som denna.
PÖÖÖÖSS.
Juste, har färgat mitt hår eller blekt kanske man ska säga i detta sammanhang. Känner inte igen mig själv och mitt hår är alldeles för kort. Rest in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0