hasta luego

Oki, känner att jag måste skriva lite till. Märker att min bloggabstinens börjar komma krypandes tillbaka igen, hehe. 
Min systeryster kommer hem från USA imorgon och jag kan inte bli annat en lycklig. Hon landar bara några timmar innan mitt flyg går, snacka om ödet typ! Haha! Hon har köpt en jävla massa fint till mig och jag bara dör, dör och åter dör. Älskar min syster så otroligt sjukt mycket. Det är hon som skrattar åt min dåliga skämt och allt. Nae, pallar inte. Hon är så jävla bra! Och imorgon kommer hon som sagt hem. FEEEST!
 
Oui, ni måste jag börja packa and shit. Alltså jag hade hela min väska färdigpackad och klar här om dagen men så fick jag ett återfall och var tvungen att ta ut allt igen. Haha. Lool. Nu är jag tillbaka på ruta ett igen, så är helt enkelt tvungen att sätta igång - igen.
Vi hörs när vi hörs. Antingen ikväll, imorgon, på Malta, eller när jag är hemma igen. Hasta LUEGO!
Orkar förresten inte med mig själv att jag alltid ska vara så oseriös på den här bloggen, HAHA. Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0