Detta bådar inte gott

Det här med att få ett hälsosammare liv funkar inte så bra för mig alltså. När jag kom hem för en liten stund sedan överaskades jag med kanelbullar som låg så fint och väntade på mig när jag kom upp i köket. Så nu sitter jag här och smäller i mig en stor kanelbulle alldeles ensam. Jaja, senare ikväll blir det Bodypump som sagt, och då ska det förbrännas kalorier minsann!
Måste även ta min tumme ur och börja starta igång med allt plugg. Egentligen har vi inte så mycket läxor den här veckan men på grund av att jag sköt upp allting förra veckan får jag skylla mig själv helt enkelt och ta tag i allt nu som inte har hunnits med. Det gäller att planera och prioritera, vilket inte är min starkaste sida.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker du ska njuta av bullar- hallå vi lever bara en gång :D



Tänkte passa på att önska dig en fin tisdagskväll

KRAM

2012-02-28 @ 18:18:55
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0