You showed your ass and baby yes I saw the real you!



Sitter här och har gossar ner mig i en filt, säger bara fyfän till detta vädret. Det har regnat as mycket i två dagar nu, inte okej, inte okej.

 

Kan berätta att jag nyss kom hem från gymmet, gott pass på Bodycombat! Fast det som gjorde min dag idag var på gymmet där det stod tre killar vid en benbress sak. Hahaha. Dessa killar stod och stönade för att de har så höga vikter bara för att de skulle visa att de var så starka och vill ha uppmärksamhet och så tog de lika mycket som jag brukar ta, hahah, asså jag orkar inte. Jag kanske också ska stå och stöna varje gång jag tar i på gymmet. Hahahah!

 

Och imorgon så blir det av till olika affärer för att kolla avslutningsklänning och lite dekorationer till min balklänning, yeeahh! Oooch, så ska jag kanske köpa en toning till mitt hår, eftersom att det börjar bli lite utväxt. Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0