llllllördag

Känner mig så jävla duktig. Har precis bakat två feta daimkladdkakor. Lovade nämligen mamma att göra detta innan hon stack iväg på 50-årsfest, vi ska nämligen ha halva släkten här imorgon. Det var helt enkelt bara att sätta igång, och med Broder Daniel och Kanye West i högtalarna kunde det faktiskt inte bli bättre.
Nu sitter jag nerbäddad i våran stora mjuka soffa och checkar Sex and the city 2 som visas på någon Canal+. Skulle egentligen sticka iväg på bio med Oscar men jag kände att jag inte riktigt pallade det idag igen då jag och Rebecca var så sent som på bio igår. Bio en gång i veckan räcker för mig. Hehe.
Ska strax hämta min Ben & Jerry's i frysen och sedan sätta chillfaktorn på högsta volym!

Kommentarer
Postat av: Sanna <3

så vacker <3

2012-04-08 @ 20:43:19
URL: http://jbfanfic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0