highway man


Bild från 4 juni 2011 kl 04.37 i kön till Håkan. Saknar den känslan då man vet att det faktiskt bara är några ynka timmar kvar tills man faktiskt ska få sen personen man har suttit och väntat på i ett halvår. Att man faktiskt ska få känna känslan som är den bästa känslan i hela världen. Jag vill ha en konsert att se fram emot, eller en festival, eller vad som helst som kan gemföras med en konsert. För det mina vänner, är så otroligt att det inte går att beskrivas i denna lilla blogg!

Ola amigås!
Idag har det vart fullt ös medvetslös typ. Stack ut och sprang tre varv runt tippen imorse, därefter blev det en brakarfrulle på altanen. Chilllll. Och nu är jag hemma efter en roadtrip runt hela Göteborg, och dagen är inte ens slut än!
Måste föresten visa er mina nya solglasögon som jag kapade idag för en femtiolapp. Inte dåligt alls faktiskt. Är lite John Lennon-stuk över det hela typ. Fast i en större modell. Kan inte bli mer än rätt nu när solen har börjat krypa fram här över Göteborg.
På tal om vädret. Varför är det alltid så att man nämner vädret när man har en blogg? Har inte läst en enda blogg som inte har nämnt vädret någon gång. Haha, fattar inte grejen.
Nu ska jag förmodligen chilla på livet med en vän! Kanske till och med blir en glass på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0