New clothes



Lite nya vårkläder!

Två mjukis-shorts –> Orangea och turkosa.

Ljusa jeans-shorts.

Långa jeans –> Ett par vita och ett par turkosa.

Ett rosa linne och en ljusgrön munkjacka (Färgen på munkjackan är inte alls den samma som på bilden, mycket finare i verkligheten!).

Sedan så köpte jag även en bikini, men köpte dock i fel storlek. Så jag ska nog gå och byta den någon gång nu i veckan. Sedan så köpte jag också en jätte söt BH och även en ny mascara.

 

Kan meddela att allt detta är från Cubus, det var nämligen 30 % på ALLT i hela affären!! Men det kanske är lite sent att säga det nu. Rean varade nämligen bara tills idag hehe.

(Det blev inte så jätte bra bilder. Orkade nämligen inte leta fram kameran, så jag fick nöja mig med webcam bilder)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0