Mississippi kan vänta

Har inte ens något med texten att göra. Haha. Men lite ögongodis skadar ju trotsallt inte!

Känner att mitt liv och mitt humör går som en bergochdalbana. Just nu känns allt faktiskt fruktansvärt underbart men ett tag ville jag bara gå under jorden. Hatar verkligen att vara stressad, den värsta känslan som finns vilket inte är det minsta kul. Ryser så fort jag tänket på det, för är det något jag verkligen hatar så är det just det, stress.
Men som Rebecca nämnde tidigare så kommer vi inte längre bo i värdfamiljen när vi befinner oss på Malta utan istället kommer vi leva loppan på ett hotell! Galet vad vi kommer ha det bra där nere nu när vi verkligen har nära till ALLT. Pool precis utanför balkongen, havet en trappa ner, shoppinggatan ligger granne med hotellet och skolan är fem minuter bort. Sjukt centralt med andra ord! FAN VAD KUL VI KOMMER HA! Helt oftattbart allt ihop! Sinnessjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0