krossa alla fönster

Åh, dör. Har hittat två stycke klänning. (HAHAH åh,så,fult). Nej men, klickade mig runt lite på Asos för en stund sedan för att finna den rätte bal/avslutningsklänningen och kolla vilka otroligt fina jag hittade. Det som dock suger lite är att den nedersta är nästan precis en sådan klänning som jag syr i slöjden, fast en längre modell. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men det återstår att se, det är ju ändå två hela månader kvar till balen.
Just nu håller jag på och plockar och mixar ihop lite olika outfits inför imorgon. Ska nämligen agera modell med syrran på eftermiddagen. Ska faktiskt bli riktigt kul!
Stack även till torget direkt efter skolan med mutti förut för att köpa en ny plattång. Plattången som jag så stolt hade lagat ville inte sammarbeta längre, så det vara bara att säga adjö till den. Haha, rip. Men nu hoppas jag på att den här nya jäkeln håller ett bra tag. Vet inte hur många plattänger jag har ägt genom åren. Men vet iallafall att det är en del...
Köpte förresten även färg till håret(!!!!!!!!!!), eller inte vanlig färg utan mer maskarafärg(?) som ska sitta i hårtopparna och som försvinner efter en tvätt. Ett tips om man inte vill färga eller tona! Vilket kap jag fick till med.
Nu måste jag dock spendera sista tiden av kvällen genom att sitta fastklistrad framför fysikboken. Har skjutit upp på det alldeles för länge nu. ÅNGEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0