Hit me like a ray of sun



Ni fattar inte hur mätt jag är?! Har nyss proppat i mig EN HEL DEL kräftor som underbara pappa fixade till middag idag. Känner att jag verkligen förtjänade det idag, har nämligen haft en så stressig vecka med den himla skolan. Åh kan spy på det just nu. Hade engelska nationella igår och biologi nationella idag (eftersom att jag var sjuk när man skulle göra det). Nog pratat om skola!

 

Tidigare idag så var jag och Bea och tränade på Sportlife. Vi körde faktiskt en hel jäkla timma på crosstrainen idag, STOLT! Sedan som sagt så åt jag en hel del mat och nu sitter jag i min säng lyssnar på musik, kollar nätet och bara chillar på livet. Det är riktigt skönt att man kan ta det lugnt under en kämpig period. Men nu ska jag kolla vidare på nätet och bläddra vidare på musik listan.

 

JUSTE, jag glömde nästan det viktigaste av allt! Jag och Bea ska INTE på hos en värdfamilj under de tre veckorna i Malta, utan det blir HOTELL!. Så grymt lycklig just nu. AAAAH, har lust att bara få världens ryck haha. Nu vet ni att det är en otroligt lycklig tjej som skriver detta inlägg och som kommer få uppleva en helt sjuk sommar!



/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0