So not fetch

Picture from yesterday at the EA.
Hållit på och städat hela långa förmidagen och är inte ens i närheten av klar. Har så jävla mycket skit som jag har samlat på mig genom åren. Speciellt alla kläder. Har så otroligt mycket kläder och det värsta av allt är att jag inte ens använder en tredjedel av allt. Tragiskt. Kanske borde dra igång en bloppis här eller något. Nä, skämt åsido (hatar det uttrycker förresten).
Ikväll är det Melodifestivalen. ÄR SÅ JÄVLA HYPADDDDDDDDDDD!!!!111 Nej men alltså jag har faktiskt följt det jäkligt tappert det här året vilket kanske är lite pensionärs-varning över det hela. Men det har faktiskt varit riktigt bra artister med det här året. Hhahahah orkar inte. Här sitter jag och skriver på om Mello. So not fetch.
Nu ska jag återgå till att städa mitt rum som aldrig lär bli klart.
/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan bea, hahhah to bort!

2012-03-10 @ 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0