Weather, hair and training



Fy vad härligt väder det har varit idag! Helt underbart. Jag kolla på temperaturemätaren eller vad det heter och det stod att det var 28 grader. Vad hände med Sverige? Det ska vara runt 20 grader hela veckan, TAGGA!

På tal om varmt väder. SNART ÅKER VI TILL MALTA! Bara sju veckor kvar, glad chey framför dataskrämen just nu!

 

Från väder till hår! Ska till frissan på onsdag och lägga i lite sommar slingor i mitt hår och även klippa det (hoppas på att jag kan bevara längden så mycket som möjligt!). Funderar faktiskt på att slinga håret som på bilden till höger. Tycker färgen är as snygg. Fast problemet är att man aldrig kan få det i just den färgen. Men jag får satsa! Det är alltid kul att prova på något nytt, eller hur?

 

Men nu är det dags att ta en spring runda i det skumma vädret (orkar inte cykla ända till gymmet). Regnade nyss som bara den, även om det är 21 grader, craääzy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0