ThIs iS CrAzY!



Jag har bara lust att skrika allt vad jag har just nu!! Gissa vad? Gissa tre gånger...

 

Joooo, Jag ska till f***ing Grekland två veckor innan jag drar till Malta! Hur sjukt är inte det?!?! Mamma och pappa hade antagligen pratat om detta innan jag fick reda på det igår. Och idag är det beställt, AWESOME! åhh, kan knappt beskriva hur glad jag är. GALET! Tänk er att jag ska vara på Grekland i en vecka sedan hem och träna grymt mycket i en vecka och sedan sitta på ett plan mot Malta där man ska befinna sig i tre hela veckor. Nu kan jag bara säga att denna sommaren kommer bli heltsupermegaawesomegrym! YEEEAAAAAHH, haha förlåt mina ryck! Åhh hahah jag kan skriva dess ord hundratals miljarder gånger! 
Nu längtar man ännu mer, SUMMER 2012 HERE I COME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0