Young, Wild and Free

Sitter här förväntansfull på att posten ska komma. Ska nämligen få en ny mobil, yeeah! Om ni bara kan fatta hur länge jag har väntat på att mobilen ska komma. Har sprungit ut till brevlådan VARJE dag i mer än en vecka för att få mobilen, haha. Jagg hoppas verkligen att den kommer antingen idag eller på imorgon.
Fast samtidigt är jag en anning grinig! Sitter hemma i soffan medans resten av klassen är i Stockholm, ååh, jag vill också till Stockholm. Men nej, nej, självklart är jag inte riktigt frisk ännu!! Blir så galen på alla dessa sjukdomar....
Fast samtidigt är det ett plus att jag stannar hemma, så att jag kan vila upp mig till på tisdag, då det är bal. Ska bli så himmla kul!! "Vad vore en dag på slottet" ----> ALLT hahah. Nej, men det ska faktiskt bli riktigt kul. Balklänningen ska på, smink och hår ska fixas och fräcka skor till det! Det ända som är lite surt är att det inte blir någon limousine, fast jag tror att jag klarar mig.
Nu på torsdag är det även SKOLAVSLUTNING! Tiden har gått sjukt fort, jag har liksom gått på Önnered i tio hela år, galet! Håller faktiskt med Bea (i förra inlägget) att man kommer att sakna skolan och klassen, även om det ska bli kul att börja om på nytt. Att samtidigt tänka efter att jag snart har gått ut grundskolan känns faktiskt riktigt bra, jag känner mig nästan stolt, haha. Så det får man fira på något sätt!
Sitter här förväntansfull på att posten ska komma. Ska nämligen få en ny mobil, yeeah! Om ni bara kan fatta hur länge jag har väntat på att mobilen ska komma. Har sprungit ut till brevlådan VARJE dag i mer än en vecka för att få mobilen, haha. Jagg hoppas verkligen att den kommer antingen idag eller på imorgon.
Fast samtidigt är jag en anning grinig! Sitter hemma i soffan medans resten av klassen är i Stockholm, ååh, jag vill också till Stockholm. Men nej, nej, självklart är jag inte riktigt frisk ännu!! Blir så galen på alla dessa sjukdomar....
Fast samtidigt är det ett plus att jag stannar hemma, så att jag kan vila upp mig till på tisdag, då det är bal. Ska bli så himla kul!! "Vad vore en dag på slottet" ----> ALLT hahah. Nej, men det ska faktiskt bli riktigt kul. Balklänningen ska på, smink och hår ska fixas och fräcka skor till det! Det ända som är lite surt är att det inte blir någon limousine, fast jag tror att jag klarar mig.
Nu på torsdag är det även SKOLAVSLUTNING! Tiden har gått sjukt fort, jag har liksom gått på Önnered i tio hela år, galet! Håller faktiskt med Bea (i förra inlägget) att man kommer att sakna skolan och klassen, även om det ska bli kul att börja om på nytt. Att samtidigt tänka efter att jag snart har gått ut grundskolan känns faktiskt riktigt bra, jag känner mig nästan stolt, haha. Så det får man fira på något sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0