13 juni

Balen igår var faktiskt riktigt rolig! Det var dock lite sent fram till klockan tio, men sedan blev det átt golvet börja skaka när alla hoppade upp och ner efter DJ:ens musik!!
Har dock lite ont i mina fötter idag, eftersom att jag gick runt i mina höga skor HELA KVÄLLEN. Jaa, jag dog en aning. Men det var värt det, riktigt värt!
Och imorgon är det skolavslutning! Jäklar vad detta året har gått fort! Jag kommer ihåg att förra året så sa våran klassföreståndare sa "tänk, om ett år så kommer ni att stå på scenen och visa upp era fina balklänningar", Imorgon är det dags, att stå på scenen och gå modevisning med balklänningarna!
På tal om fort, så ska jag ut och gå en stund (hinner inte till gymmet idag) med mamma och huden, raska takter (eller inte...)
(saknar bild, gick inte att lägga upp)
Balen igår var faktiskt riktigt rolig! Det var dock lite sent fram till klockan tio, men sedan blev det átt golvet börja skaka när alla hoppade upp och ner efter DJ:ens musik!!
Har dock lite ont i mina fötter idag, eftersom att jag gick runt i mina höga skor HELA KVÄLLEN. Jaa, jag dog en aning. Men det var värt det, riktigt värt!
Och imorgon är det skolavslutning! Jäklar vad detta året har gått fort! Jag kommer ihåg att förra året så sa våran klassföreståndare sa "tänk, om ett år så kommer ni att stå på scenen och visa upp era fina balklänningar", Imorgon är det dags, att stå på scenen och gå modevisning med balklänningarna!
På tal om fort, så ska jag ut och gå en stund (hinner inte till gymmet idag) med mamma och huden, raska takter (eller inte...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0