That shit cray

Den bruden får mig att go crazy. Damn göööörl.
 
Vi åker ju för fan imorgonnn! Förstår ni, I-M-O-R-G-O-N! That shit crayyyy! AAH, måste packa och tiden räcker inte till. So much to do so little time. Sen måste jag tvätta, ladda ner musik, måla alla mina tjugo naglar, slå in lite grejer (WOOP, WOOP), göra matsäck, träna. duscha, städa, gosa lite extra med katten, ladda kameran, mobilen och ipoden, rensa kameran, leta fram böcker, antäckningsblock, papper och sudd, kolla några avsnitt av The OC, ah ni fattar grejen! SICK MAN. Men jag klagar fan inte, är-så- lycklig-och-glad. 
Imorgon bär det aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav!
 
California Malta here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0