jag är en vampyr

Kan lyssna på den här låten hur många gånger som helst utan att den ens blir lite uttjatad. Har liksom lyssnat på den nonstop sen i höstas. Och något som gör ont  i mitt indiehjärta är att erkänna att Emil gör den snäppet bättre än älskade Markus. Nu vet ni.
Nu när jag ändå är mitt uppe i bloggandet här kan jag även passa på och avreagera mig lite.
DET GÅR INTE ATT LOGGA IN PÅ MIN PRIVATA BLOGG. Hatar livet, seriöst. Det här får inte hända. Halva mitt liv finns uppe på den där jävla bloggen och nu kommer jag aldrig någonsin kunna logga in där igen för att uppdater. ALLTSÅ NEEEEJ. SÅNT HÄR HÄNDER BARA INTE. *cut, cut*. Nu ska jag gå och gråta blod. Hejdå.
HELVETE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0